تین-کلاینت-استوک

تین کلاینت استوک را می توان گزینه ای خوب جهت صرفه جوئی و کاهش هزینه های یک مجموعه دانست. در این مطلب علاوه بر آشنایی با تین کلاینت های استوک با نکات مختلفی همچون:

  •  خرید تین کلاینت دست دوم.
  • انواع تین کلاینت استوک.
  • قیمت تین کلاینت استوک.
  • مزایای استفاده از تین کلاینت.
  • نکات مهم تین کلاینت استوک.

آشنا می شویم.

جهت اطلاع از قیمت انواع تین کلاینت استوک و کارکرده و یا ریفر می تونید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید. و یا از طریق واتس آپ برای ما پیغام بگذارید تا کارشناس ما با شما تماس بگیرند.

۰۲۱-۸۸۶۴۰۱۹۴ / ۰۲۱-۸۸۶۴۰۱۹۵ / ۰۹۱۹۵۹۴۴۶۶۵

 

تین کلاینت دست دوم

همانطور که از نام آن پیداست تین کلاینت استوک یعنی تین کلاینتی که خداقل یکبار استفاده شده است. با توجه به حضور تین کلاینت ها در سال های اخیر در بازار ایران و گران شدن قیمت کیس و حتی زیرو کلاینت های نو، کارفرمایان و مشتریان مختلف برای راه اندازی مجموعه های کوچک و بزرگ خود به سمت خرید کامپیوتر، تین کلاینت و حتی زیروکلاینت استوک آمده اند.

برترین تین کلاینت های استوک رایان اندیشه مایا

تین کلاینت استوک hp t610 تین کلاینت استوک hp t520

تین-کلاینت-hp-t610

قیمت: ۲،۷۵۰،۰۰۰ تومان

خرید تین کلاینت hp t610

تین-کلاینت-hp-t520

قیمت: ۲،۹۳۰،۰۰۰ تومان

خرید تین کلاینت hp t520

6 ماه گارانتی تعویض

تین کلاینت استوک hp t510 تین کلاینت استوک hp t620

تین-کلاینت-hp-t510

قیمت: ۱،۷۳۰،۰۰۰ تومان

خرید تین کلاینت hp t510

تین-کلاینت-hp-t620قیمت: ۳،۰۵۰،۰۰۰ تومان

خرید تین کلاینت hp t620

خرید تین کلاینت دست دوم

در خرید تین کلاینت های دست دوم باید به نکات مهم زیر توجه کنید:

از آنجائی که امروزه تین کلاینت ها نحوه وارداتشان پیچیدگی زیادی دارد،هیچ گاه برند معتبری در ایران نمایندگی رسمی نداشته است. عدم وجود نمایندگی رسمی مسائل مختلفی همچون پشتیبانی، گارانتی و… را با مشکلات جدی مواجهه می کند. در هر مرحله از واردات تین کلاینت، شرکت واردکننده می تواند تعدادی محدود از یک برند و مدل خاص همچون HPو… را وارد کند. این مسئله سازمان ها و کارفرمایانی که تصمیم به خرید تین کلاینت با تعداد بالا را دارند با مشکل مواجهه می کند. عدم وجود دستگاه جایگزین در بازار به دلیل واردات تعدادی محدود، یکی از این مشکلات است. با گذر زمان و با توجه به شرایط اقتصادی، بازار تین کلاینت های دست دوم و همچنین واردات آن ها توسعه یافته و از این رو تین کلاینت های استفاده شده در فروشگاه ها و شرکت ها رفته رفته بیشتر از قبل موجود شد. همچنین شرکت های واردکننده همچون شرکت رایان اندیشه مایا تصمیم به واردات تین کلاینت های استوک از اروپا شدند.

خرید-تین-کلاینت-استوک

انواع تین کلاینت استوک

از برترین برندهای تین کلاینت استوک می توان به تین کلاینت های HP  در میان برندهای متفرقه دیگر نام برد. از ویژگی های خوب این تین کلاینت ها می توان به موارد زیر را اشاره کرد:

  • بیشتر از هر برند دیگری در بازار موجود می باشد همین امر سبب می شود تا پشتیبانی آن آسان شود.
  • برند های HP،Lenovo،از برندهای معتبر و شناخته شده بازار می باشند و مشتریان اعتماد بیشتری به آن ها دارند.
  • سابقه و تنوع محصولات این برند ها نسبت به رقبای خود در جهان بسیار بیشتر است.

تین کلاینت و زیروکلاینت ها دیوایس های نهائی ( end device ) در شبکه می باشند. و بهترین گزینه برای تکنولوژی مجازی سازی استفاده از زیرو کلاینت ها سپس تین کلاینت ها می باشد. اما علت استقبال بیشتر از تین کلاینت نسبت به زیرو کلاینت عدم وابستگی کامل تین کلاینت به سرور می باشد. در نتیجه در صورت قطع شدن ارتباط تین کلاینت با سرور،کاربر می تواند با محیط ویندوز نصب شده بر روی تین کلاینت کار کند. استفاده از تین کلاینت ها برای محیط های آموزشی و اداری( کار درکلاس،اتصال به ویدئو پروژکتور و…) بسیار مفید است.

انواع-تین-کلاینت-استوک

قیمت تین کلاینت دست دوم

تین کلاینت کارکرده قیمتی به مراتب کمتر از تین کلاینت نو دارند. تنوع، امکانات و پشتیبانی از پروتکل های مختلف رابطه مستقیمی با قیمت آن ها دارد. قیمت خرید یک تین کلاینت دست دوم می تواند تا ۷۰ درصد کمتر از قیمت نو آن باشد.

مزایای استفاده از تین کلاینت استوک

  • کاهش هزینه خرید بیش از ۶۰ درصد یک کیس معمولی: خرید تین کلاینت کارکرده علاوه بر کاهش هزینه خرید باعث می شود بتوانید برای مصارف مهمتر پس انداز کنید.
  • قابلیت ارتقاع دستگاه با توجه به نیاز کاربران: به دلیل اینکه تین کلاینت های دست دوم پلمپ نیستند بنابراین شرکت ارائه کننده می تواند با توجه به نیاز مشتری قطعات داخلی آن را تعویض و یا ارتقاع دهد.
  • پی بردن به کیفیت واقعی محصول: سوالی که برای خرید اجناس نو بوجود می آید این است که دستگاه مورد نظر تا چه حد کارائی دارد. اما در خرید اجناس دست دوم مطمئن هستید که جنس مورد نظر حساب خود را پس داده است.
  • کاهش تولید صنعتی برابر است با کاهش آلودگی محیط زیست. خرید تین کلاینت کارکرده باعث جلوگیری از تولید دوباره و در نتیجه حفظ محیط زیست می شود.
  • تهیه آسانتر برندهای معروف با قیمتی ارزانتر: معمولا تهیه اجناس دست دوم از برندهای معروف و اورجینال بسیار راحت می باشد.

نمای-داخلی-یک-تین-کلاینت

نکات مهم تین کلاینت استوک

شرکت مایا در ارائه تین کلاینت های استوک شرایط ویژه و مناسبی را برای کار فرمایان محترم در نظر می گیرد. 

  • ارائه پایلوت برای سازمان های متوسط و بزرگ.
  • گارانتی تعویض قطعات به مدت ۶ ماه.
  • ارائه معتبر ترین برند های تین کلاینت همچون HP و Dell.
  • مشاوره در پیاده سازی تین کلاینت ها با راهکارهای جدید و متنوع مجازی سازی مانند سیتریکس و VMware.
  • پشتیبانی فنی در پیاده سازی به صورت غیر حضوری و حضوری برای کلیه کارفرمایان.

تذکر: خرید تین کلاینت دست دوم از فروشگاه و یا از طریق سایت های اینترنتی که تخصصی در این زمینه ندارند و فقط به عنوان فروشنده فعالیت می کنند گاها مشکلاتی را به همراه دارد. تین کلاینت محصول نسبتا تخصصی می باشد و امروزه خرید و فروش تین کلاینت دست دوم به مراتب بیشتر از قبل شده است. چنانچه خرید تین کلاینت استوک بدون مشاوره و از مجموعه ای نامعتبر صورت گیرد، بازگرداندن دستگاه در صورت بروز مشکل و یا تعویض قطعات آن تقریبا سخت خواهد بود. و به مراتب تامین قطعات تین کلاینت کار کرده بسیار سخت تر از قطعات یک کیس کامپیوتری می باشد. در نتیجه خرید تین کلاینت دست دوم از شرکت های معتبر که دارای گارانتی مدت دار چند ماهه می باشند توصیه می شود. شرکت رایان اندیشه مایا آماده ارائه مشاوره رایگان در زمینه خرید هرگونه تین کلاینت و زیرو کلاینت اعم از دست دوم و نو با شرایط ویژه می باشد.

سوالات متداول تین کلاینت استوک

  • فرق بین تین کلاینت استوک و دست دوم چیست؟

به طور کلی در بازار ایران تفاوتی بین تین کلاینت استوک و دست دوم وجود ندارد. اما اگر بخواهیم درست به این قضیه نگاه کنیم تین کلاینت های استوک معمولا در نمایشگاه ها برای نمایش استفاده می شوند. ولی تین کلاینت دست دوم را یک کاربر استفاده کرده است.

  • گارانتی تین کلاینت های استوک چگونه است؟

اگر تین کلاینت های استوک را از بازار تهیه کنید معمولا شامل ۱۰ روز گارانتی می باشد. اما خرید تین کلاینت های استوک از شرکت ها معمولا چند ماه گارانتی را شامل می شوند. کلیه تین کلاینت های استوک رایان اندیشه مایا دارای ۶ ماه گارانتی تعویض می باشند.

  • قیمت تین کلاینت های استوک چگونه تعیین می شود؟

معمولا قیمت تین کلاینت های استوک تا ۴۰ درصد کمتر از قیمت نو آن ها در بازار می باشد.

  • چگونه تشخیص بدیم یک تین کلاینت استوک هست یا نو؟

اگر ظاهر تین کلاینت تمیز باشد و فروشنده چیزی در مورد استوک بودن آن به شما نگوید تشخیص استوک بودن آن سخت است. اما می توان از زمان عرضه محصول در سایت اصلی تا حدودی این قضیه را تشخیص داد. اگر زمان عرضه تین کلاینت خیلی قدیمی باشد می توان به استوک بودن آن پی برد.

blank
درباره رایان اندیشه مایا

در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تماس های مجموعه تماس حاصل فرمائید. همچنین می توانید شماره خود را برای ما ارسال نمائید، تا کارشناسان ما با شما تماس حاصل نمایند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *