امروزه تعداد شرکت های پشتیبانی شبکه رو به افزایش است و هر کدام با توجه به پتانسیل خود می توانند به مشتریان خود خدمات ارائه دهند. در ادامه با برخی خدمات قابل ارائه شرکت پشتیبانی شبکه رایان اندیشه مایا آشنا می شوید.
خدمات قابل ارائه توسط شرکت رایان اندیشه مایا:
- طراحی و اجرای خدمات اکتیو و پسیو.
- پشتیبانی شبکه های کامپیوتری.
- مجازی سازی سرور.
- مجازی سازی برنامه.
- مجازی سازی دسکتاپ.
- دوربین های مدار بسته.
- هوشمند سازی مدارس و مراکز آموزشی.
- فروش انواع دستگاه های زیرو کلاینت، تین کلاینت و مینی پی سی.
فهرست مطالب
شرکت خدمات کامپیوتری
شرکت پشتیبانی شبکه رایان اندیشه مایا در جهت ارائه خدمات پشتیبانی شبکه و با توجه به نیاز سازمان ها و شرکتها، از دانش تخصصی کارشناسان مجرب خود بهره می برد تا خدماتی متفاوت با توجه به نیاز کاربران ارائه دهد. حال پس از گذشت یک دهه فعالیت و با توجه به گسترش روز افزون نیازهای مشترکین درحوزه ICT، دامنه فعالیت های این شرکت بیش از پیش گسترش پیدا کرده است.
به طور کلی فعالیت های شرکت پشتیبانی شبکه رایان اندیشه مایا به دو بخش تقسیم می شود:
- بخش اول: اجرا، تامین تجهیزات، پشتیبانی و هوشمند سازی محیط و کارگاه های آموزشی مانند مدرسه، آموزشگاه با استفاده از تجهیزات هوشمندسازی همچون زیرو کلاینت، تین کلاینت، برد هوشمند، ویدئو پروژکتور، قلم هوشمند و….
- بخش دوم: بر اساس تامین تجهیزات شبکه، مشاوره، نظارت، اجرا و پشتیبانی شبکه های کامپیوتری، دوربین های مدار بسته، راه اندازی سرویس های VDI بر اساس تکنولوژی VMware و Citrix و دیتا سنتر به طور اخص، و صنعتICT به طور اعم می باشد.
خدمات شرکت پشتیبانی شبکه رایان اندیشه مایا:
- طراحی و اجرای شبکه های LAN و WAN.
- مشاوره در زمینه طراحی شبکه های کامپیوتری در وسعت LAN و WAN.
- نصب و راه اندازی روتر و سوئیچ های Cisco،Microtek و….
- اجرای خدمات پسیو و اکتیو شبکه.
- پشتیبانی شبکه های کامپیوتری.
- نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری به صورت Active و تجهیزات Passive.
- مجازی سازی سرور: در مجازی سازی سرور می توان به جای خرید چند سرور، یک سرور فیزیکی تهیه و با ایجاد چندین سرور مجازی، حداکثر استفاده را نمود که این امر موجب کاهش هزینه و تسهیل در مدیریت شبکه می شود.
- مجازی سازی برنامه: در مجازی سازی برنامه تمامی پردازش ها سمت سرور صورت می گیرد و کاربر تنها درخواست خود را ارسال می کند. برای این امر تنها کافیست یک نسخه از نرم افزار را بر روی سرور خود نصب کنید.
- مجازی سازی دسکتاپ: در این مجازی سازی کاربر می تواند با هر نوع دستگاهی و از هر جائی وارد محیط کاربری خود شود. همچنین وابستگی به سخت افزار کاملا از بین می رود. به طور کلی مجازی سازی با استفاده از دو تکنولوژی Citrix و VMware انجام می شود.
- دوربین های مداربسته: در کنار خدمات شبکه و پشتیبانی آن ها، بخش مهمی از خدمات شرکت رایان اندیشه مایا به پشتیبانی از دوربین های مدار بسته و سیستم های حفاظت تصویری معطوف می شود.
خدمات شرکت پشتیبانی شبکه مایا در حوزه دوربین های مدار بسته
- مشاوره در انتخاب نوع دوربین های مدار بسته آنالوگ و تحت شبکه (IP).
- مشاوره در مورد سیستم های ذخیره سازی مرتبط با دوربین های مدار بسته.
- نصب و راه اندازی دوربین های مدار بسته و جانمایی مناسب جهت نصب آن ها.
- خدمات داکت کشی و کابل کشی جهت اتصال دوربین.
- فروش انواع دوربین های آنالوگ و تحت شبکه.
- هوشمندسازی: هوشمند سازی مراکز و کارگاه های آموزشی با استفاده از برد هوشمند، پرده نمایش، ویدئو پروژکتور، سیستمهای کامپیوتری همچون زیروکلاینت، تین کلاینت و کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ صورت می گیرد. شرکت رایان اندیشه مایا در زمینه مشاوره، نصب و اجرا دارای رزومه ای قوی بوده و با برترین مراکز آموزشی در سطح کشور همکاری های لازم را داشته است.
- زیروکلاینت: یک زیروکلاینت دستگاهی کوچک به اندازه گوشی موبایل است که در مجموعه ها جایگزین رایانه های دیگر می شود.
- تین کلاینت: تین کلاینت ها به نوعی رایانه های کوچک هستند که می توانند هم به طور مستقل و هم وابسته به سرور کار کنند.
شرکت پشتیبانی شبکه رایان اندیشه مایا در زمینه مشاوره، فروش انواع زیروکلاینت، تین کلاینت، راه اندازی و پشتیبانی شبکه های کامپیوتری، آماده ارائه مشاوره به مراکز آموزشی، شرکت ها و سازمان ها می باشد.
سوالات متداول شرکت پشتیبانی شبکه
- اگر در شبکه خود به مشکل برخورد کردیم و کارشناس شبکه در محل حضور نداشت چگونه مشکل خود را بر طرف کنیم؟
در صورت عدم حضور کارشناس شرکت پشتیبانی شبکه می توانید مشکل خود را به صورت ریموت حل کنید. بیشتر مشکلات شبکه به غیر مشکلات سخت افزاری، با ریموت حل می شوند. حل مشکلات پسیو و سخت افزاری با ارسال کارشناس مربوطه در اولین فرصت صورت می گیرد.
- آیا مشکلات نرم افزارهای مختلف همچون حسابداری، توسط شرکت پشتیبانی شبکه حل می شود؟
اکثر نرم افزارهای ایرانی خصوصا نرم افزار های حسابداری توسط پشتیبان شرکت نرم افزاری حل می شود. ولی در صورت نیاز کارشناس شرکت پشتیبانی شبکه با ایجاد تعامل با کارشناس پشتیبانی نرم افزار مربوطه مشکل را حل میکند.
- در صورت بروز مشکل در شبکه خارج از وقت اداری، چه کار کنیم؟
شما می توانید به صورت مستقیم با شما تلفن کارشناس مربوطه در ارتباط باشید. خدمات ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته یکی از مهمترین خدمات در بحث پشتیبانی شبکه می باشد.
ببخشید مینی کیس های اچ پی سری ۸۲۰۰ قابل ارتقا هم هستند؟ یعنی سی پی یو یا گرافیک رو میشه تغییر داد؟
سلام.
بله میشه.
کارت گرافیک، رم، هارد دیسک های معمولی و حتی ssd را میشه ارتقاع داد و یا تعویض کرد. معمولا در اکثر مواقع cpu مینی کیس ها را بر اساس نوع مادربرد میشه ارتقاع داد.
خیلی زیبا و خلاصه درباره فعالیت شرکتتون توضیح دادین .
موفق و پیروز باشید .
خوشحالیم که مقالمون مورد پسند واقع شده است .
پیشنهاد می کنم بقیه مطالب سایتمون رو هم مطالعه فرمائید .
با تشکر .
بی نظیر بود … وجود همین اطلاعات است که انرژی رو به آدم می بخشه
باعث افتخار که مطلب مورد پسند واقع شده .
پیشنهاد می کنیم بقیه مطالب سایت رو هم مطالعه کنید .
با تشکر .
عالی قشنگ بود
این کلیپ رو حتما ببینین
ویدائو