هزینه هوشمند سازی یک کلاس درس

در مطالب قبلی هوشمندسازی مدارس ابتدایی و همچنین یک کلاس درس را بررسی کردیم و اکنون قصد داریم درباره هزینه هوشمند سازی یک کلاس درس صحبت کنیم.

عوامل مهم در هزینه هوشمند سازی یک کلاس درس

عوامل مهم در هزینه هوشمند سازی یک کلاس درس

عوامل مهم در هزینه هوشمند سازی یک کلاس درس

وقتی بخواهیم یک کلاس را هوشمند کنیم باید به این نکته توجه کنیم که چه قدر می توانیم هزینه کنیم. با توجه به این هزینه می توانیم بهترین تجهیزات ممکن را تهیه کنیم و با کمترین هزینه، بیشترین بهره را ببریم.

از عواملی که قیمت یک کلاس هوشمند را تعیین می کند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعداد اقلام مورد نیاز همچون تعداد ویدئو پروژکتور، نوع پرده نمایش (دستی یا برقی).
  • نوع کامپیوتر مورد استفاده (تین کلاینت یا زیروکلاینت).
  • کانفیگ کامپیوتر مورد نظر ار لحاظ سخت افزاری
  • متراژ کابل مورد استفاده
  • نوع برند ویدئو پروژکتور و امکاناتی که ویدئو پروژکتور دارد
  • میزان اندازه و بزرگی کلاس
  • تعداد روزهایی که تخمین زده می شود پروژه انجام شود

عوامل فوق همگی در هزینه هوشمند سازی یک کلاس درس دخیل هستند.

شما مشتریان گرامی می توانید برای اطلاع از قیمت کلاس هوشمند، با شماره تلفن های موجود در سایت تماس حاصل فرمائید.

هزینه‌ تبدیل یک کلاس درس به کلاس هوشمند

هزینه‌ تبدیل یک کلاس درس به کلاس هوشمند

هزینه‌ تبدیل یک کلاس درس به کلاس هوشمند:

در سال‌های اخیر، تمرکز قابل توجهی برای هوشمند سازی یک کلاس درس در آموزش و پرورش وجود داشته است، که کلاس‌های درس سنتی را به یک کلاس هوشمند درس تبدیل کند. هدف از تبدیل کلاس درس سنتی به کلاس هوشمند، افزایش یادگیری، آماده سازی داشن آموزان برای دنیای دیجیتال می باشد. درست است که مزایای یک کلاس هوشمند بر کسی پوشیده نیست، اما باید هزینه های یک کلاس هوشمند را در نظر گرفت.

فرایند تبدیل یک کلاس درس به کلاس هوشمند شامل هزینه‌های مختلفی می باشد که از خرید و نصب سخت‌افزار و نرم ‌افزار تا آموزش معلمان می‌رسد.

  • هزینه‌های زیرساخت و تجهیزات
    • یکی از هزینه‌های اصلی در ایجاد یک کلاس هوشمند، راه اندازی و نصب تجهیزات لازم همچون برد هوشمند، ویدئو پروژکتور، سیستم های صوتی، پرده نماش (برقی یا دستی)، زیروکلاینت یا تین کلاینت، کابل کشی و اینترنت، قلم و کیت هوشمند، تبلت است.
  • هزینه‌های سخت‌افزار و نرم‌افزار
    • کلاس‌های هوشمند نیاز به انواع دستگاه‌ها مانند تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها و نرم‌افزارهای آموزشی دارند. این ابزارها تجربیات یادگیری، آموزش و ارزیابی فراهم می‌کنند. هزینه خرید تجهیزات هوشمندسازی مدارس قطعا بر هزینه کلی تأثیر می گذارند.
  • آموزش معلمان برای استفاده از تجهیزات هوشمند
    • اجرای فناوری هوشمند در کلاس درس به دلیل جدید بودن، نیازمند یک آموزش برای معلمان می باشد. برای همین زمانی که یک کلاس درس هوشمند می شود، برای آشنایی بیشتر معلمان با تجهیزات مورد استفاده، بهتر است یک کلاس آموزشی برای نحوه استفاده از تجهیزات برای مربیان و معلمان برگذار شود.

نحوه استفاده از تجهیزات هوشمند و آموزش های لازم پس از اجرای هوشمندسازی، توسط کارشناسان مربوط شرکت رایان اندیشه مایا به صورت رایگان برگذار می شود.

  • پشتیبانی و نگهداری
    • تجهیزات کلاس‌ های هوشمند نیازمند نگهداری و بروزرسانی های منظم برای اطمینان از عملکرد صحیح دستگاه ها می باشد. داشتن یک فرد آموزش دیده در مدرسه یا آموزشگاه برای بر طرف کردن مشکلات آتی لازم است. با این که نگهداری از تجهیزات هوشمند در مدارس و آموزشگاه ها، ممکن است به چک کردن دوره ای هر ۶ ماه یا حتی سالی ۱ بار ختم شود.

لوازم مورد نیاز یک کلاس هوشمند

تجهیزاتی همچون یک مینی کامپیوتر ( زیروکلاینت یا تین کلاینت )، ویدئو پروژکتور، پایه ویدئو پروژکتور، پرده نمایش (دستی، برقی)، قلم و کیت هوشمند، برد هوشمند، تخت وایت برد، تبلت، باکس محافظ ویدئو پروژکتور یا مینی کامپیوتر (زیروکلاینت یا تین کلاینت )، از موارد مهم و لازم برای یک کلاس هوشمند است.

شرکت رایان اندیشه مایا با سابقه چندین ساله در زمینه هوشمند سازی مدارس اعم از دبیرستان، هنرستان، آموزشگاه و دانشگاه ها، آماده ارائه مشاوره و بازدید از محل به صورت رایگان می باشد.

blank
درباره رایان اندیشه مایا

در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تماس های مجموعه تماس حاصل فرمائید. همچنین می توانید شماره خود را برای ما ارسال نمائید، تا کارشناسان ما با شما تماس حاصل نمایند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *