تین کلاینت صنعتی

در این مطلب درباره تین کلاینت های صنعتی صحبت می کنیم، این که ویژگی های این نوع تین کلاینت ها چیه و برای چه جاهایی کاربرد دارند و تفاوتشون با تین های معمولی در چیه؟

تین کلاینت صنعتی چیست؟

یکی از انواع تین کلاینت، تین کلاینت های صنعتی هستند. تین کلاینت های صنعتی برای محیط های صنعتی طراحی شده اند و که در بیشتر مدل ها، بدنه های محکمی از جنس پلاستیک فشرده و یا آلومینیومی دارند که می توانند در محیط هایی که نیاز است دستگاه ۲۴ ساعته روشن باشد کار کنند. این نوع دستگاه ها بدون فن و دارای خنک کننده های هیت سینکی هستند و فاقد قطعات متحرک هستند. محدوده دمای آن ها معمولا بین ۲۰- تا ۶۰- سانتی گراد است.

ویژگی تین کلاینت های صنعتی

ویژگی تین کلاینت های صنعتی

ویژگی تین کلاینت های صنعتی

تین کلاینت های صنعتی معمولا دارای سی پی یوهای قدرتمند از خانواده شرکت های اینتل یا AMD، رم های قدرتمند، خنک های هیت سینکی هستند و همچنین برای کارهای محاسباتی مناسب هستند. این دستگاه ها معمولا دارای ویژگی های خاص هستند همچون:

نرخ خرابی آن ها در محیط های صنعتی نسبت به یک کامپیوتر کمتر است و برای محیط های خشک صنعتی مناسب هستند.

شرایط مناسب محیطی و صنعتی برای تین کلاینت صنعتی چگونه است؟

  • شرایط تهویه
  • شرایط دمایی
  • میدان مغناطیسی

شرایط تهویه: برای محیطی که در معرض گرد و غبار وجود دارد، دستگاهی مناسب است که به طور کامل در برابر گرد و غبار مقاوم و راه نفوذی وجود نداشته باشد. دستگاه باید کاملا وکوم باشد به طوری که هیچگونه هوای مضر صنعتی وارد دستگاه نشود. مکش هوا در این نوع دستگاه ها به صورت درونی است و احتیاجی به محیط بیرون نیست.

شرایط دمایی: شرایط دمایی برای یک صنعت می تواند از ۲۰- تا ۲۰+ یا از ۳۰- تا ۷۰+ درجه باشد. با این شرایط دستگاهی مناسب است که بتواند در حداقل و یا حداکثر شرایط محیطی کار کند.

میدان مغناطیسی: در یک محیط و صنعت به دلیل اینکه ممکن است یک میدان مغناطیسی بوجود بیاید، بهتر است دستگاه مورد استفاده در آن محیط در برابر میدان مغناطیسی مقاوم باشد و بتواند فشار وارده را تحمل کند.

همه این دستگاه ها باید بتوانند ۳ مورد فوق را تحمل کنند و علاوه بر پایداری بالا، در شرایط سخت با محیط کار کنند. همچنین در این دستگاه ها به دلیل طراحی خاص آن ها برای محیط صنعتی، پورت های COM یا LPT به کار می رود که در دستگاه های خانگی کاربردی ندارد.

منظور از ریداندت در تین کلاینت صنعتی چیست؟

در محیط های صنعتی اگر مشکلی برای دستگاه پیش بیاید، نباید خط تولید دچار مشکل شود. بنابراین در قسمت تغذیه تین های صنعتی، باید ۲ مسیر به صورت ریداندت وجود داشته باشد که اگر بر حسب اتفاقی مسیر الف دچار مشکل شد، مسیر ب برای دستگاه فعال باشد و کار ادامه پیدا کند.

معرفی تین کلاینت های صنعتی

تین کلاینت صنعتی ML500G 50

تین کلاینت صنعتی ML500G 50

  • تین صنعتی ML500G-50

با داشتن پردازنده Core i7، چیپست گرافیکی Intel HD Graphics، و حافظه ۳۲ گیگابایت و پشتیبانی از ۳ عدد خروجی تصویر و جنس بدنه آلمینیومی و نداشتن فن، دستگاه مناسبی برای محیط های صنعتی می باشد.

تین کلاینت صنعتی ML450G 51

تین کلاینت صنعتی ML450G 51

  • تین کلاینت صنعتی ML450G-51

دارای پردازنده Intel Q170 از نوع Skylake، چیپست گرافیکی Intel HD Graphics 530، حافظه از نوع DDR4 SO-DIMM با ظرفیت ۳۲ گیگابایت و خروجی تصویر HDMI و VGA، به همراه پورت های USB و ۳ ورودی آنتن وای فای.

تین کلاینت صنعتی MC510 50

تین کلاینت صنعتی MC510 50

  • تین کلاینت صنعتی MC510-50

دارای سوکت LGA1151 و تعداد هسته های ۲،۴ یا ۶ است و دارای کارت گرافیک Intel UHD Graphics 630 و ۶۱۰ می باشد. نوع رم DDR4 با ظرفیت حافظه حداکثر ۳۲ گیگ، از ۲ مانیتور همزمان پشتیبانی می کند. جنس بنده این دستگاه از نوع آلمینیوم و استیل می باشد.

دستگاه های فوق نمونه ای از تین کلاینت های صنعتی هستند که قیمت بسیار بالایی هم دارند و علاوه بر آن برای محیط های صنعتی کاملا مناسب هستند.

blank
درباره رایان اندیشه مایا

در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تماس های مجموعه تماس حاصل فرمائید. همچنین می توانید شماره خود را برای ما ارسال نمائید، تا کارشناسان ما با شما تماس حاصل نمایند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *