هوشمند سازی کارگاه کامپیوتر

هوشمند-سازی-کارگاه-کامپیوتر

راه اندازی کارگاه کامپیوتر 

شرکت رایان اندیشه مایا در راستای اجرای هوشمند سازی مدارس ، در انتهای سال تحصیلی ۹۷ اقدام به راه اندازی کارگاه کامپیوتر هنرستان کارآموز واقع در منطقه ۸ نمود . به دلیل استفاده دانش آموزان از نرم افزار های گرافیکی و طراحی و جهت کاهش هزینه های اولیه و جاری مدرسه ، پیشنهاد شرکت رایان اندیشه مایا استفاده از تکنولوژی زیرو کلاینت بود . در نهایت این امر ، راه اندازی ۲ سایت کامل کامپیوتری با ۶۵ عدد زیروکلاینت vcloudpoint s100 و ایزوله سازی هر سایت بر روی دو عدد سرور HP G7 و G8 ، منجر به رضایت کارفرما گردید . لازم به ذکر است جهت استفاده از زیرو کلاینت vcloudpoint s100 ، باید نرم افزار مدیریتی مخصوص این دستگاه را بر روی سرور نصب شود .

این نرم افزار کاملا رایگان می باشد .

 

هوشمند سازی کارگاه کامپیوتر

هنرستان کارآموز منطقه ۸

 

با توجه به هوشمند سازی کارگاه کامپیوتر ، با استفاده از تکنولوژی زیرو کلاینت معلمان به راحتی می توانند بر روی سیستم هر دانش آموز کنترل داشته باشند و در صورت وجود مشکل ، از راه دور به آن ها کمک کنند . 

از مزایای استفاده زیرو کلاینت به جای کامپیوتر می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. کاهش هزینه های اولیه و جاری راه اندازی سایت کامپیوتری که این روزها به یک دغدغه اصلی برای مدیران مدرسه تبدیل شده است .
  2. کاهش مصرف انرژی
  3. خرابی بسیار کمتر نسبت به یک کامپیوتر و عمر مفید بالا
  4. پشتیبانی بسیار کمتر ( در حالت زیرو کلاینت شما فقط یکبار ویندوز و برنامه های مورد نیاز را نصب می کنید . حال فرض کنید اگر به جای ۶۵ عدد زیرو کلاینت ، از ۶۵ کامپیوتر استفاده می شد . واحد فناوری مدرسه مجبور بود ۶۵ بار ویندوز نصب کند… ؟؟ ) .
  5. مدیریت متمرکز و کنترل دانش آموزان از راه دور و ….

شرکت رایان اندیشه مایا پشتیبانی این هنرستان را هم به عهده گرفته است  . لازم به ذکر است پشتیبانی مدرسه به مدت یکسال از اجرای پروژه کاملا رایگان می باشد و شامل سرور ، دستگاه و شبکه کارگاه می باشد . و همچنین سرورهای ارائه شده دارای یکسال گارانتی می باشند و تمامی زیرو کلاینت های ارائه شده دارای ۳ سال گارانتی تعویض می باشند .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *