انواع تین کلاینت

در این مطلب با انواع تین کلاینت آشنا می شویم و هر کدام را مورد بررسی قرار می دهیم. تین کلاینت هایی همچون HP، intel که جزو برندهای قوی بازار هستند.

آشنایی با انواع تین کلاینت

در این مقاله در مورد هر یک از بهترین تین کلاینت ها تا تین کلاینت هایی با قیمت مناسب برای تجهیز مجموعه شما پرداخته ایم.راهنمایی جامع برای درک و انتخاب سیستم مناسب شما. مجموعه رایان اندیشه مایا ارائه دهنده انواع تین کلاینت در ایران. این مقاله با مقایسه دو برند پرطرفدار تین کلاینت آغاز میشود.در ادامه با مقایسه تمامی برندها سعی در تکمیل منبعی جامع برای انتخاب بهتر و راهنمایی شما خواهیم داشت.

تین کلاینت های hp

تین کلاینت های شرکت HP

کمپانی قدیمی و بزرگ HP همیشه در ارائه راه کارهای نوین در حوزه فناوری اطلاعات زبانزد عام و خاص بوده است .این شرکت همیشه در تولید محصولات جدید پیشرو بوده است. از جمله محصولات آن می توان به لپ تاپ، سرور، تین کلاینت، زیرو کلاینت و … نام برد .انواع تین کلاینت های شرکت HP ابزارهای مدیریتی و کنترلی ساده ای را در زمینه سرویس های ابری ارائه می دهند .با استفاده از این دستگاه ها می توانید ویژگی های قدرتمند امنیتی و حداکثر بهره وری جدیدی را تجربه کنید. با استفاده از نرم افزارهای مدیریتی HP مانند HP Device Manager وHP Easy Shell می توانید از یک نقطه تمامی تین کلاینت های موجود در شبکه را مدیریت کنید.

  • محیط نرم افزار HP Easy Shell

با ویژگی هایی مانند پشتیبانی از چندین صفحه نمایش ۴k، دسترسی از راه دور به داده ها و … کاربران شما می توانند بیشترین کارائی را چه در دفتر و چه از راه دور داشته باشند .

  • عملکرد تین کلاینت اچ پی

سطح عملکرد، امنیت و قابلیت مدیریتی خود را سفارشی کنید. با انتخاب هوشمند تین کلاینت و سیستم عامل مورد نیاز خود ، از جمله HP Smart Zero مبتنی بر لینوکس یا HP Thin Pro ، قدرت پردازشی با نیازهای تولیدی شما منطبق می شود .پس انتخاب یک تین کلاینت مناسب ، مبنی بر نیازهای سازمان خود علاوه برصرفه اقتصادی ، بیشترین کارائی را به شما ارائه می دهد .مدل HP t730 این شرکت که یکی از جدیدترین تین کلاینت های این شرکت می باشد، قابلیت پشتیبانی از تصاویر K4 را دارد.از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. استفاده از CPU 4 هسته ای به همراه پردازنده گرافیکی شرکت AMD ( APU ) با فرکانس۶ GH.
  2. پشتیبانی از ۴ نمایشگر همزمان با قابلیت پخش تصاویر k.
  3. قابلیت پشتیبانی از نرم افزارهای شرکت HP مانند HP Device Manager ,HP Velocity ,HP Easy Shell.
  4. قابلیت پشتیبانی از پورت های سریال، PS/2 ،USB و اسلات PCI Express.
  • انعطاف پذیری بیشتر ، آزادی بیشتر

تجربه بهره وری واقعی و تمرکز بر کسب و کار خود را با سیستم عامل تین کلاینت های HP افزایش دهید .قابلیت انعطاف بیشتر، امنیت، تعمیر و نگهداری آسان را می توانید با HP Thin Pro تجربه کنید .۶۴ بیتی بودن مبتنی بر لینوکس ، ۳۰ درصد بهبود عملکرد دستگاه ، قابلیت چاپ آسان به صورت محلی و … تنها بخشی از مزیت های آن می باشد .

  • نرم افزارهای تین کلاینت HP

یک راه حل، یک بسته نرم افزاری ، یک هزینه سرعت انتقال به سیستم های ابری خود را با استفاده از Thin Client Conversion Suite شرکت HP افزایش دهید .این بسته نرم افزاری به شما اجازه می دهد تا رایانه های شخصی خود را با تمام مزایای یک دستگاه تین کلاینت بهینه سازی کنید.

  • سرعت

سرعت عملکرد شبکه خود را افزایش دهید.بهبود عملکرد شبکه،بهینه سازی ترافیک برای ارتباطات دور(Remote Desktop) و …تنها بخشی از قابلیت های نرم افزار HP Velocity شرکت اچ پی می باشد.

تین کلاینت های intel

 

تین کلاینت شرکت Intel

همه ما در دنیای فن آوری اطلاعات قطعا یک بار نام شرکت اینتل را شنیده ایم .این غول دنیای آی تی شهرت خود را بیشتر مدیون پردازنده های قوی خود می باشد.شرکتی که در سال ۱۹۶۸ توسط رابرت نویس و گوردون مور تاسیس شد.از جمله محصولات مختلف این شرکت می توان به CPU، هاردهای SSD ، کارت های شبکه و … نام برد. 

تین کلاینت های اینتل

  • انتخاب مناسب تین کلاینت = تجربه بهترین عملکرد

ارائه برنامه های مجازی در حوزه پزشکی و مراقبت های بهداشتی همیشه یکی از دغدغه های علمIT بوده است.عمدتا در مراقبت های بهداشتی سازمان های درمانی از مجازی سازی استفاده می شود.به این صورت که داده های بیمار در مراکز داده های ایمن، نگهداری می شوند .و ارائه دسترسی مداوم به پلت فرم الکترونیکی پزشکی (EMR) در دستگاه ها و مکان های مختلف فراهم می گردد.سازمان هائی که مجازی سازی را برای دسترسی به برنامه ها استفاده می کنند ،ترجیح می دهند از تین کلاینت ها استفاده کنند.دستگاه هایی کوچک و کم هزینه.

  • نیاز سنجی

بهترین روش قبل از پیاده سازی تین کلاینت ها، شناخت و ارزیابی محیط کاربران و تشخیص نیازهای آنها می باشد.

شناخت درست از نیاز کاربران و به حداکثر رساندن بهره وری آن ها برابر است با انتخاب تین کلاینت هائی با پردازده های قوی تر.شرکت اینتل یکی از دغدغه های خود را ارائه تین کلاینت های مناسب برای مراکز درمانی و بهداشتی قرار داده است . تین کلاینت ها از جمله دستگاه هائی می باشند که در سازمان های بهداشتی و مراکز درمانی کاربرد دارند.به دلیل محبوبیت تین کلاینت های شرکت اینتل در حوزه پزشکی ،شرکت Prowess Consulting برای ارزیابی آن آزمایش هائی انجام داد.نتایج آزمایشات کاملا قابل قبول بود .تست تین کلاینت های اینتل برای نیازهای مختلف کاربران،تعداد کاربران و پیاده سازی شبیه سازی های مختلف روی این دستگاه ها از جمله تست های این شرکت بود.حجم کارهای درمانی برای دسترسی به داده های EMR پزشکی هر بیمار و توانائی پردازش اطلاعات این دستگاه ها توسط پردازنده های نسل پنجم و ششم اینتل صورت گرفت.هدف این شرکت از انجام این آزمایشات،بررسی عملکرد بخش فناوری اطلاعات در روند بهبود بیماران بود.

  • ابعاد تین کلاینت اینتل

تین کلاینتی به اندازه کف دست.از طریق پورت HDMI تعبیه شده بر روی آن می توانید تلویزیون خود را به یک رایانه تبدیل کنید. این تین کلاینت توان برطرف کردن نیاز های روزمره شما را دارد .قابلیت سازگاری با ویندوز و لینوکس را دارد .برخی از امکانات این دستگاه به شرح زیر می باشد:

  1. فرکانس پردازنده مرکزی از ۳ تا ۱.۸ GH با حافظه کش M2.
  2. رم ۲G از نوع DDR3.
  3. حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت.
  4. بلوتوث نسخه ۴ ، پورت USB 2.
  5. قابیلت پشتیبانی از Windows 10.

در این مقاله سعی بر آن شد تا انواع تین کلاینت های خوب بازار را بشناسیم. انتخاب یک تین کلاینت خوب می تواند تا چند سال نیاز یک مجموعه را از خرید دوباره بی نیاز کند.

blank
درباره رایان اندیشه مایا

در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تماس های مجموعه تماس حاصل فرمائید. همچنین می توانید شماره خود را برای ما ارسال نمائید، تا کارشناسان ما با شما تماس حاصل نمایند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *